pondělí 12. listopadu 2007

Hrozně se stydím... Hrozně se omlouvám svýmu blogu...
Poslední dobou (no už asi dva měsíce) jsem na svůj blog nic nenapsala. A je to velká ostuda, na ocž jsem přišla hned po tom, co jsem mrkla na blog jedný mojí slovenský kámošky (kdopa to asi je?). Je to strašný takhle něco flákat, ale prostě nebyl čas. Mám pocit, že druhej rok na gymplu je fakt horor. V tercii nás všichni šetřili a teď se to na mě řítí. Pořád píšeme nějaký testy a já mám pocit, že to nezvládám. Dneska sme psali z ájíny (totální propadák, nevěděla sem, jak se řekne : to oblečení se srazilo v pračce), zejtra bude test z chemie, ve čtvrtek čtvrtletka z matiky. Je to strašně únavný. Snažím se uklidnit tím, že je teď čtvrtletí a po něm to bude lepší. No, ale přiznejme si pravdu...
Taky mě hrozně štve, že půlka naší třídy chce odejít na jiný školy, čímž se nám absolutně zhroutí náš třídní kolektiv. Taky nám zakázali lyžák, na kterej se v kvartě každoročně jezdí. Ani nám to nevysvětlili...
No asi už budu končit a nejdýl do pátku se pokusím zase něco napsat. (doopravdy - na mou duši, na psí uši, nakočičí čest)

2 komentáře:

Nora řekl(a)...

Neboj, pokud se naše gymply aspoň trochu podobaj, bude to přístí rok ještě horší:-). Taky sem na začátku tercie nadávala na hromady učení, na který letos s láskou vzpomínám...

Aneta řekl(a)...

ty jo, tak to si mě strašlivě uklidnila. No nic, tak si to zatim budu užívat.