středa 16. května 2007

Moje dnešní dojmy (já fakt nevěděla, jak to líp nazvat)

Tenhle tejden mám ve znamení dopisovacího šílenství, no kdo by se taky divil, když sjem tam dva týdny nebyla. Sice jsem si doma pořádně odpočala, ale teď to dopisování. Denně doma píšu asi tři hodiny, je to prostě pech.
Aspoň, že jsou příští týden maturity, čímž nám spousta hodin odpadá a máme denně jenom pět hodin. Má to jedinou chybičku, ve čtvrtek a v pátek máme dvouhodinovky matiky, no tak to sem ještě nezažila, tak sem zvědavá.
Ale dneska mě potěšil jeden člověk, jela jsem domů autobusem, a když vystoupím, tak musím přejít takovou ulici. No tak jsem čekala, až přejede autobus (asi nemoh počkat 10 sekund než přejdu ulici, tolik by mu to neudělalo, když se teprv rozjížděl) a za ním jsem uviděla náklaďáček, který byl celkem rozjetý, tak jsem samozřejmě předpokládala, že mi nezastaví, ale on zastavil!! To mně hrozně potěšilo a hned mám lepší náladu, i když na mě čeká hromada písemek a hromada testů.
Tak zase ahoj příště, až se rozhodnu sem něco napsat a to bude brzo, protože mě to baví.

Žádné komentáře: